Klachtenmanagement
In 2021 is parket Antwerpen begonnen met een systeem van klachtenmanagement. Dit systeem heeft twee hoofddoelen. Ten eerste dient het om disfuncties in de werking van de organisatie aan het licht te brengen. Door deze disfuncties aan het licht te brengen kunnen verbeteringsinitiatieven ontwikkeld worden. Een tweede doel is het aanbieden van concrete oplossingen aan de klager.
1 parket, drie afdelingen
Het parket Antwerpen bestaat uit 3 afdelingen: afdeling Antwerpen, afdeling Mechelen en afdeling Turnhout.
Contact en bereikbaarheid
Afdeling Antwerpen
Bolivarplaats 20 bus 2, 2000 Antwerpen
03/257.80.11
Openingsuren : 09:00 - 12:00 en 14:00 - 16:00 uur.
Parkeren : betalend parkeren in de buurt van het Vlinderpaleis.
Afdeling Mechelen
Keizerstraat 20, 2800 Mechelen
015/28.81.11
Openingsuren : 09:00 - 12:00 en 14:00 - 16:00 uur.
Parkeren : betalend parkeren in de buurt van het parket.
Afdeling Turnhout
Kasteelplein 1, 2300 Turnhout
014/44.71.00
Openingsuren : 09:00 - 12:00 en 14:00 - 16:00 uur.
Parkeren : betalend parkeren in de buurt van het parket.